I dream, you dream, we all dream, big dreams.

Hejsan allihopa, everybody!

Klockan är bara halv 1 och jag är hemma. Anledningen? Jo, jag glömde mina idrottskläder, liten buse, haha. Har på ZTV och lyssnar på lite bra musica. Men bara massa lugna låta typ så jag blir trött, haha. Funderar på om jag ska äta något nu kanske? Men orkar inte gå ut i köket och fixa något, så lat är jag. Imorgon har jag muntliga nationella i eng. B. Jag är med Malin och hon är duktig så får hoppas att det går bra för mig. Hoppas ine uppgiften är för krånglig bara. Sen så är ju psykologin frivillig imorgon och med tanke på att jag redan sett filmen vi ska se så skiter jag i att gå på lektionen. För måste hinna hem och förbered mig, kanske övningsköra med. Ska ju på kalas imorgon som vanligt, Osca fyller 9 år. Igår var jag och Lejla längre i skolan för att lära oss en ny del i dansen, ganska kul faktiskt. Nu är det bara agtt lära dom andra med. Men det kommer gå bra, vi är en duktig grupp så ainga problem. Hur många skoldagar är det kvar? 14 skoldagar kvar, fyfan vad skönt! Bara 2 veckor skoldagar kvar. Men känner också vilken panik jag får för att fixa alla arbeten och prov man har kvar... Skönt som fan när det är över! Aja, nu ska jag göra något annat än att bara sitta framför datorn. Det gör jag nämligen redan tillräckligt mycket.

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0