I don't wanna be a fool for you

Idag fick man gå upp halv 10 för att hoppa in i duschen, så man blev lite piggare och sedan fixa lite saker och sen sticka vidare till skolan. som jag skrev så övade vi på dansen, var där till halv 2 ungefär så det var ju inte så jättelänge. Men på måndag sa hon att vi skulle dansa från 08:00 till 17:00, se hur länge man orkar, haha.

Igår var det skola som vanligt, eller nej vi dansade då med så hade inga lektioner. På kvällen stack jag hem till Jennie, vi kollade film och åt godis. Blev att vi såg Taxi men den är rolig så det är ju lugnt ;p Stack hem vid tolv för jag skulle ju upp tidigt. Annars har jag väl inget så att berätta, Huseyin kommer hit lite senare i alla fall. Vi ska nog till Andersberg och kolla på "Andersbergs dagen" eller heter det så? :S Aja, vi ska dit och kolla. Äntligen fint väder så man vill vara ute i det!

Allt för mig just nu....
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0