Här sitter jag...

... Och har precis duschat, jag vaknade en halvtimme tidigare idag. Anledningen var för jag hade drömt något hemskt och jag vaknade av att jag grät typ. Jag drömde att Huseyin blivit påkörd och dött. Allt kändes så jävla verklig med, usch det var riktigt hemskt! Vill aldrig mer drömma något sånt om någon. Var ju tvungen att smsa och se så att han verkligen levde. Men ja, nu måste jag börja fixa mig lite smått, ska ta bussen 09.20 sen för ska till västra stranden. Klassens dag idag och vi ska vara ute i det här skit vädret? VILL INTE!

/ R
ebecka

Kommentarer
Postat av: Josefine

om man drömmer att någon dör så betyder det att den får ett långt liv, så lite positivt vare ju! ;) ;D

2009-05-20 @ 12:25:27
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0