Down

Färjan på femman nu, blir väl att man kollar lite smått på det medans man nördar sig vid datorn. Annars var det ju ÖG-projektet idag, trodde att jag skulle få vara där en timme ungefär för jag var bara reserv men självklart har jag oturen på min sida och fick vara där hela dagen. Men gula laget var duktiga och lydde så det gick jättebra. Vädret var verkligen jättefint med så det är ju en + i kanten. Hoppas det är lika fint imorgon. Efteråt när jag kom hem sov jag som vanligt. Jag har skrivit lite på organisationen med, känns skönt. Men har en del kvar, och så finslipa det med. Skönt att vi fick några dagar till på oss att fixa det! Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva mer? Min fantasi har inte varit den bästa på senaste tid.

Kan slänga in en liten bild på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0