Ännu en söndag...

Jag gillar verkligen inte söndagar. Gör inte ett skit, måste lägga sig i tid och dagen efter är det en ny vecka med skola. MEN... Imorgon är det en jätteskön vecka, ÖG-projektet så slipper skolan, klassens dag så ingen skola då heller sen är vi lediga två dagar. Så ingen skola på hela veckan och sen är det ungefär 4 veckor kvar till sommarlovet. GÖTTANS! :D

Men som jag sa var jag ju på Mårtenssons hotell idag och tog lite "modell" bilder... Det var väl sådär, det enda dom gjorde var att sminka en, håret och kläderna fick man fixa själva. Lite tråkigt ju. Här är ett litet smakprov på en bild:

En bild på mig.


Min storebror och hans tjej Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0