Ändrade planer...

Jag sa att min dag skulle bestå av städande och pluggande? Slutade med att jag åkte in till stan med älsklingen för att kolla på det Postkodslotteriet. Fan också att det inte var en själv som vann nästan en miljon typ, det hade ju gjort ens liv mycket enklare! Men det är bara att drömma vidare, eller? Men det var en trevlig tripp in till stan, träffade på några stycken man kände. Bland annat Jennie och Josefin (som jag inte pratar med på länge), Caroline, Johanna, Stefanie och så några till. Kom in till stan vid halv 4 och var där till halv 8 ungefär. Till slut blev det lite kallt ;O När vi väntade på bussen kom Huseyin båda kusiner (Oktay som jag då träffat innan, haha) och så han lille kusin Robin. Hur söt som helst! :):)

Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på lite tv, sedan ska jag sova. Känner att jag behöver lite mer sömna för att orka ta mig upp ur sängen. Dock har jag längre sovmorgon imorgon, vilket är pretty nice! Aja, det var väl allt från mig idag xD

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv, HAHA nej. Det var första gången jag damsög mitt rum sen jag fick det (för ett år sedan xD) HAHA. Jag är duuuktig flicka!!!

2009-05-11 @ 17:35:18
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0