5 veckor, 20 dagar.

Ja, så många veckor och skoldagar är det kvar innan vi kan välkomna det efterlängtade sommarlovet! Eller man kan säga att det är 17 skoldagar kvar för mig. För vi har ÖG-projektet i 3 dagar och då behöver man kanske vara där varje dag om det skulle behövas. Men fan vad skönt det låter när det bara är 20 dagar kvar, men man känner sig helt stressad med för det är så mycket man ska göra i skolan. Så idag blir en plugg dag, för det är typ det söndagar går ut på nuförtiden? Innan var det vilodagen men nu är det "pluggdagen"? :O Men idag blir det en seg och tråkig dag för mig. Jag ska städa badrummet, mitt rum (ordentligt) och så plugga, så man inte ha för mycket att göra. Vet inte va jag ska skriva mer. Så vi hörs kanske lite senare om jag har något att skriva igen.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0