090522

Jag är jättetrött just nu, tvungen att gå upp tidigt för att jag skulle in till stan med mamma. Väl inne i stan hittade jag 2 bhar som jag behöver för alla andra är små och så en ny bikini! Äntligen en ny, det behövdes och den är ganska söt. Dock helt svart, men det är lite paljetter på den, kan lägga in en bild senare. Vi mötte även Sussi och tog en fika med henne. Mysigt! I sommar blir det även en tripp till Malmö, hon sa även att jag kunde åka ner själv om jag ville och ta med en polare. Hon sa att hon har extra nycklen så hon inte behöver följa med en överallt, haha. ^^ Någon som ska med?

Annars är jag ensam hemma någon timme just nu, funderar på att sova men då hinner jag inte njuta av ensamheten på samma sätt? Nej, jag är vaken minsann, hinner sova inatt och imorgon :) Gjorde mat till mig själv precis och till det tog jag en cider, men var inte alls sugen på det. Ska nog se om vi har några godsaker efter kalaset hemma, borde vi ha.

Aja, för trött för att skriva så ska kolla på vänner nu.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0