Studiedag.

Som sagt, det är måndag och idag är det studiedag. Jag kan verkligen inte klaga :D En dag mindre i skolan kan ju ingen klaga på, right? Haha. Så idag vet jag inte vad som händer, ta det lugnt tror jag. Har ont i nacken och är förkuld :/ Ajajaj..
I helgen har det faktiskt inte hänt så mycket, fick träffa min älskling i lördags. Alltid lika glad för det och igår stack vi två hem till Yasar där även Jennie var och kollade på film och åt massa onyttigt. Egentligen borde kag springa idag så att man blir av med lite av det onyttiga :S Men så lat som jag är så kommer det aldrig att hända :) Haha.

Nu ska jag sätta på tven och göra god frukost till mig :)
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0