Something isn't right..

Jag har en stor klump i magen och jag vet inte varför. Känns så konstigt och jag vill bara att den ska försvinna. Inget är fel, skolan rullar på, jag har vet vart jag har mina vänner, jag har min älskade pojkvän, hinner att ha fritid efter skolan men ändå har jag denna klumpen i magen? Jobbigt.. Kanske därför jag är så "opigg" i skolan, säger inte mycket och bara sitter där ;/ Aja, hoppas det blir bra snart.. Snart helg igen och då hinner jag kanske vila upp mig lite. Känner mig inte som mig själv. Ska övningsköra om en halvtimme ungefär med mamma men jag är skit trött så vi får se hur det går. Känner mig så jävla efter med körningen också, men det är det sista jag ska tänka på nu. Skolan får komma före nu.
Aja, det var väl allt för nu, kanske förhoppningsvis ett litet mer positivt inlägg senare ikväll.

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: caroline

aw, stackarn :(

men jag har bitmärken i min arm :( hahaha

2009-03-03 @ 20:58:01
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

<3

2009-03-03 @ 21:31:12
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0