Skola + utvecklingssamtal..

Andra dagen på veckan och det börjar närma sig helg igen.. Eller ja, 5 dagar ungefär. Klockan är 10 och jag börjar 11.20 anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att jag precis duschat och det tar alltid lite längre tid att fixa sig och allt annat då. Idag har vi bara personlig utveckling och språk för att vi har inställd svenska. Efter språket halv 4 har jag utvecklingssamtal och jag vill inte! Som tur var slipper jag ta med mig mina föräldrar för att jag är 18, och det är skönt ^^

Men kanske skriver in senare hur det gick..
/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: josefinlp

ahh! utvecklingssamtal redan? shit jag måste börja fjäska för lärarna.

2009-03-25 @ 18:25:02
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0