Skenet bredrar..

...Men i detta tällfället, vädret bedrar? Imorse var det jättefint väder, för att vara Mars och jag kunde gå till skolan med min skinnjacka utan att frysa men nu? Ja nu snöar det som f*n ute, värsta snöstormen :O Haha. Cpväder, vill ha vår och sedan sommar så fort som möjligt. Varför kan det inte vara varmt året om i Sverige? :/ Men aa, den turen har man inte.

Idag var det skola som vanligt, 20 minuters svenska och sedan bussen ut till Gymnastikens Hus, Markus och Carolina höll i lektionen och vi fick göra lite olika gymnastiska saker xD Haha. Efter det slutade vi och slutade med att man satte sig på McDonalds med 4 andra serber, jag passade inte riktigt in, haha. Men Lejla var snäll och bjöd på glass :)

Nu ska jag städa mitt rum för Huseyin kommer hit lite senare,
då blir det att se Without a paddle 2 :D
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Jennie

näää du och jag ska ju se without a paddle 2 :( xD <33

2009-03-13 @ 07:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0