Sista dagen i skolan sen äntligen helg!

Sitter här och klockan är 08.00, gick upp för tidigt idag men det är väl lika bra så slipper jag att stressa. Idag börjar jag 09.15 och jar förlängd engelska, sen matten blir kortare som tur var ocg efter det organisation, jag vill inte ha muntlig redovisning :( Efter organisation är det dans som gäller och vi ska vara i Galaxen och sen slutar jag hoppas jag? Tror det var frivilligt att gå på psykologin så får se om jag går på den. För egentligen vill jag inte till skolan alls idag för mår inte bäst och vill bara ligger där i sängen och sova bort hela dagen ;O Får väl sova lite efter skolan istället. Snart påsklov med, det klagar jag absolut inte över. Bara nästa vecka kvar, men då har jag inga lektioner alls och har praktik i två dagar så det är ganska skönt.

Men nu ska jag fixa mig lite och kolla på tv tror jag.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0