Ont i huvudet och är jätteseg..

Tänkte berätta om gårddagens äventyr, haha. Först och främst var det skola. Och dansen sög! Det är våran lektion och vi behöver verkligen den men ändå ska vi dansa med andra och får absolut ingen hjälp alls? Det är lite dåligt men vad ska man göra... Psykologin var frivillig så jag valde att inte gå på den för jag var hur trött som helst, hade egentligen inte velat gå till skolan men var illa tvungen. Så när jag kom hem åt jag lite och sedan gick jag och la mig. Runt 9 kom Huseyin hem till mig för senare skulle vi dra till Kåren och kolla på Lazee problemet var bara att vi om 22.00 som det står på affischen och allt började inte förrens vid 1! Ge gärna information om det, kul att vänta i 3 timmar ungefär -.- ^^ Men vi fick åtminstonde se Lazee och Danjah och jag klagar inte :D Inte varje dag sådant händer. Vi kom hem runt 2 till mig igen och åt lite snabbt för vi båda var hungriga sen somnade vi snabbt i min säng. Tack för igår älskling :)

Idag blir det nog bara att ta lugnt, vaknade upp med världens huvudvärk och den sitter fortfarande in. Jag vill absolut inte bbli sjuk nu för nästa vecka är det ju praktiken ;/ Får knarka panodil (y) Men jag ska äta frukost nu och bara ta det lugnt framför tven.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0