Ont i benet.

Jag vet inte vad jag har gjort men jag har ont i benet, eller rättare sagt höftbenet ungefär. Haft det jättelänge och kommer då och då, vet inte varför och vet inte hur jag ska ta bort det. Annars har det varit en lugn skoldag idag, bara 2 lektioner. Och dem bestod av svenska, där det var debatt. Äntligen är det över, nu har man gjort det för denna gången, hehe. Sista lektionen var idrott, som Affe höll i och det blev Capoiera, inte riktigt min grej. Men det funkade, Affe var duktig :) Nu ska jag nog fortsätta att kolla på tv och ta det lugnt. Kanske plugga.. Eller nej, tror inte jag behöver det faktiskt. Skööönt, haha.

Just det, studiedag på måndag. WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO, GÖTT SOM FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0