Litet inlägg.

Nu ska jag äta rostade mackor och skriva ett litet inlägg. Har ine speciellt mycket att skriva för inget speciellt har hänt. Pappa kom till mig innan och sa att min kamera inte gick att rädda :/ Bajs på det, hoppas jag kan köpa en ny så snart som möjligt. Som jag sa har inget speciellt hänt, jag vet i alla fall att imorgon ska jag träffa Huseyin och på fredag ska jag in till stan med Jennie efter skolan. Sen på lördag tävlar Huseyin igen, lycka till älskling :) <3

Men orkar inte skriva mer för har inget att skriva,
ska äta upp mina mackor innan dom blir kalla.
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: jag blev lite sjuker så någon bio blev det inte för min del ;) var den bra btw? :) <3

2009-03-11 @ 20:01:05
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0