Kväll...

Egentligen har jag inget vettigt att skriva men har ganska tråkigt så får bli att jag skriver lite ändå. Jag är ganska sugen på ostbågar, och är jättetörstig. Men jag vågar inte fråga pappa om jag får ta hans ostbågar, haha. Sedan är jag sjukt jäkla sugen på att åka utomlands, speciellt till Turkiet. Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill! MEN... Självklart har man inga pengar och än så länge har jag inget jobb heller. Så nu jävlar ska jag leta jobb så att jag kan tjäna pengar och sedan åka utomlands, haha. När man kollar på Charter-hjältar på tven blir det inte bättre och vill bara ännu mer åka iväg :( xd

Aja, nu ska jag försöka fjäska lite för pappa och så ska jag ta lite påskmust, mums!
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0