Helgen över...

Tänkte att jag kunde berätta lite kortfattat om min helg i alla fall, för det har hänt lite saker åtminstonde ;p

Fredag;
Skola, enda nackdelen var att vi hade organisationsprov och jag glömde att skriva om POLSK, jag typ hatar mig själv just nu, okej tog kanske i lite hårt. Men faaaaaaaaaaaan... Jag kunde det, så bara glömde jag att skriva det :'( Missar ju poäng där, skit skit skit skit skit! Haha. Aja, hoppas jag klarade mig ändå. Efter skolan var det bara hem och fixa sig och massa annat för sen skulle man vidare på förfest till Josefine Tangen och efter det fest i Alets lokal tror jag det var. Som hölls av Carolina och två av hennes kompisar. Träffade en del man kände i alla fall, kul! Tack för att jag fick komma och tack alla andra :) Var hemma vid 1, sen satt jag lite vid datorn och sen slocknade jag i min varma, sköna säng, hihi.

Lördag;
Solade med Jennie på dagen, inte för att det blev skilnad, men det var längesen jag solade senast så inte så konstigt. Efter det stack jag hem och fixade mig och sedan kom älsklingen till mig. Stack inom Videomix och köpte lite gott och efter en stund efter vi kommit hem ringer Jennie mig och frågade om jag & Huseyin vill hänga med henne och Yasar till McDonalds och vi hänger med, dock  blev det bara glass för mig och Huseyin ^^ Sen cyklade vi hem till Yasar igen och bara tog det lugnt där, spelade tv-spel, satt lite vid datorn, kollade på tv m.m. Sen stack jag och Huseyin hem till mig runt 2-3 och så sov han över här, somnade inte förrens vid 5 kanske? Jag älskar dig, Huseyin... <3

Söndag;
Det enda jag har planerat idag är att slinga Jennies hår, jättetrååååååkiigt men vad gör man inte för en vän? Haha.... Sen blir det att bara ta det lugnt, kanske plugga lite om jag orkar sen så ja, det var väl allt :)

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: bossen

jag älskar dig med<3

2009-03-22 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0