Halo

Något jag aldrig kommer förstå mig på är Sveriges väder. Igår var det massa snö ute, nu är typ allt borta (nu pratar jag för Halmstad) . Och idag är det varmare, kanske inte precis fina vår vädret, men mycket bättre än igår då det även regnade. Kan inte vädret bara bli sådär 30 grader varmt och sola hela tiden? Snälla...? Lördag idag, snart är helgen slut igen. Var ute på en promenad med Jennie innan, det var skönt. Längesen jag tog en sån promenad med en polare, får göra det fler gånger ^^ Gick hem för att maten var klar och när vi satt och åt kom mormor. Hon hann vara här i 5 minuter kanske sen ringer morfar och säger att mormor måste gå hem igen för att de hade fått besök, haha.

Jag har även skuldkänslor för att jag inte är och hejar på Huseyin nu när han tävlar. Men det kommer gå jättebra för honom och han kommer att knocka sin motståndare ;D haha. Får gottgöra honom senare, laga kebab. Haha skojar.

Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv.
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0