Dagen innan bushen.

Ganska seg dag, eller i alla fall i skolan. Hade "lektion" tillsammans med andra ledarskapsklassen. Såg först på The Office, lunch och sedan kollade vi på en dokumentär och efter det slutade vi. Kom hem, kollade på Save the last dance, och ska snart se klart på 2:an och efter det ska jag nog sova. Men runt 6 stack jag in till stan för att fika med Jennie, den jävlen lämnar mig ensam (inte riktigt ensam, haha) i 2 hela veckor :( Hon ska åka till USA på torsdag och sedan vidare på kryssning. Inte lite avundsjuk på henne eller? Kommer aldrig förlåta henne för det, haha. Men vi sa inte riktigt hejdå, men får ringa henne på onsdag eller något :')

För som de flesta vet är det ju praktik imorgon med militären. Ska ut och sova i skogen, det och att vi ska gå några kilometer är det enda vi vet just nu. Får reda på allt annat imorgon. jag är glad att det bara är en natt för hade nog inte klarat längre. Sen kommer vi hem ganska tidigt på onsdag och på torsdag är vi lediga och det är väldigt skönt. Sen på fredag har vi bara seminarie och efter det är det PÅSKLOV! Påsklovet är ganska efterlängtat om jag ska vara ärlig.

Men helgen är redan uppbokad, fredag är det kalas för min kusin som fyller 20, grattis i förskott på din stora dag! Sen ska jag försöka träffa Huseyin samma dag om han vill (a) Lördag blir det 18 års fest där man måste vara utklädd till Hippie och söndag kanske hem till Anja på middag eller hur det blir. Och måndag och tisdag blir det kanske att gå till skolan för att öva på danserna i dans och gestaltningen, måste snacka med Linda om det ^^

Men jag måste fixa lite saker och kolla på Save the last dance...
Men vi hörs efter tisdage igen ;p PUSSHEJ SÅ LÄNGE!
/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Josefine

hilda och hulda ute i skogen, hur kommer detta gå, hmm ! hahah <33

2009-03-30 @ 22:30:44
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0