Ciao bella.

Måndag, Måndag, Måndag, Måndag, Måndag, Måndag, Måndag, Måndag, Måndag, Måndag!
Skola som vanligt, började med engelska, satt med Olivia och vi blev klara tidigt med det vi skulle göra så vi fick gå en kvart tidigare. Efter det var det dags för matte men jag och Carolina snackade bara en massa tjejsnack :O haha. Det är fan patetiskt som tjejer beter sig ibland, vet att jag kan vara exakt likadan men vi tjejer aa.. Vad ska man säga? Blickar man ger andra, snacka skit bakom ryggen och sedan inte vågar stå för vad man säga och mycket mer, menmen. Sen efter matten var det lunch, helt okej med för det var kyckling och sedan bar det av till sista lektionen som var dans. Linda, dansläraren märkte att jag inte alls var på humör.. "Har du mens eller? :O" Sen kallade hon mig för ägglossning typ? Haha! Efter skolan stack jag inom Netto och handlade Twix och Daim och när jag kom hem gjorde jag samma "glass" som jag och Jennie gjorde igår, som vi även åt hos Ericas mormor.. Jag blev bara fetare och fetare :( Buhuu............... Man vispar vanilj-visp (inte för tjockt) och sedan blandar man i daimbitar och lägger i frysen någon timme, beror på hur mycket man har så att det stelnar sen är det bara att äta, jättegott :)

Men nu ska jag ta lite sånt sen ska jag kolla på någon film, men vet inte riktigt vilken.
Funderade på en tecknad, Aladdin kanske? Haha.. Vet ni någon bra film? Ge gärna förslag :)

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0