Ännu en onsdag.

Och imorgon är det torsdag och ännu en dag nämre helgen. Skoldagen består av debatt, vilket jag hatar för jag säger aldrig något. Fast nu är jag på emotsidan för skolmaten så det borde ju gå ;p Efter det är det idrott och sedan slutar man, kan ju inte klaga på mina torsdagar i alla fall. En annan sak man fick reda på idag på personlig utvecklig var vart vi skulle praktisera v.14.. Och det blev på militären eller så, måndag går ut på massa snack i skolan sedan tisdagen blir vi hämtade med militärbussar på skolan och ska åka ut till skogarna i mästocka typ och ÖVERNATTA där, yes du läste rätt.. Övernatta :| Haha.. Undra hur jag kommer att klara det. Huseyin berättade lite hur de fick göra (Fast dom övernattade 2 nätter, vi ska bara en) men när han berättade lät det inte bra :( xD I alla fall. Vi blir som tur var lediga på torsdagen och sedan på fredagen blir det också en massa snack, kommer prata om dagarna  ute och så. Det vill säga om jag kommer hem levande, haha. Sen veckan efter är det påsklov, så man kan säga att påsklovet början redan v. 14 för mig ;D

Nu ska jag kolla tv eller vad som helst, orkar inte plugga.. Fy Rebecka.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0