All I hear is ay yayayayaaaaa.....

Egentligen har jag inte speciellt mycket att skriva idag. Är ganska oaktiv här och speciellt på bilddagboken just nu. Annars har dagen flytit på, skola som vanligt. Det jag mest var glad för var att jag fick MVG på organisationsprovet! Det är inte vanligt att jag får det, så blev riktigt glad :) Efter skolan cyklade jag inom Busfabriken och lämnade ett CV, hoppas jag får sommarjobb där, det vill jag faktiskt! Men jag ska leta på fler ställen såklart, kan inte bara söka på ett, kommer inte långt med det. Denna dagen har varit ganska seg, varit nära på att somna flera gånger idag men ska hellre sova i tid. Har muntlig/skriftlig redovisning på fredag som jag inte börjat med, så det kanske man borde göra.. Eller så gör jag det imorgon?

Nu ska jag göra något annat tråkigt. P.S, vill ha massa pengar så jag kan shoppa :(
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0