3 dagar kvar...

...Sen är det helg xD Det är sjukt tråkigt med skolan så det är inte sant, är så glad när man tar studenten. Men då börjar typ vuxenlivet och jag vet inte ens vad som blir av med mig.. Jobba, resa, bara ta det lugnt, plugga vidare? Det är ett stort frågetecken runt det som jag får tänka på. Men skola idag som vanligt, hände inte så mycket. Jag och några till i klassen åt kinamat på hålan i alla fall. Och när jag slutat så hade jag utvecklingssamtal. Gick mycket bättre än vad jag trodde. Mest chockad blev jag över ryskan när han hade skrivit att jag låg nämre VG än IG.. Han måste gå på droger, haha. Sen har det inte hänt mycket idag, jag försökte göra organisationen lite men det var inte så lätt som jag trodde och tråkigt, hihi

Nu ska jag se den rätte för rosing och sedan desperate houswives.. Puss så länge!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0