20.35, liten uppdatering om dagen.

Nu är jag hemma igen och jag har överskottsenergi :O Och jag är sjuuuuuuuuuuuukt sugen på Twix, mumma! Så ska gå och sno Twix från min pappa, den enda jag vågar ta godis från i familjen. Hade jag varit hos min bror och tagit godis hos honom hade jag åkt på stryk, haha. Men i alla fall, var som sagt på bio. Dock var Caroline inte med som jag skrev i förra inlägget, stackarn var sjuk ^^ Det var Malin, Emma & Josefin LP. Trevligt ^^ Filmen var helt okej, lite sorlig :/  På bussen hem hoppade Johanna på så åkte med henne + jag jag såg Robin och Oscar, men Oscar var dum och gav mig fingret :( haha. På fredag kanske det blir Moon med, får se vad som händer med det. Jaaaajjaaa, nu ska jag göra annat och äta Twix!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0