Yäpp

Idag blir det väl stranden igen, ganska varmt och fint väder ute. Skönt! :) Sticker dit med älsklingen, men ska jag ringa honom nu innan jag duschat eller vara snäll coh ringa efteråt så han får sova lite mer? Jag ringer efteråt för att jag är så snäll, haha. Igår på kvällen gjorde jag inte ett skit ganska tråkigt, jag läste i 2 timmar i alla fall :O Haha... Sen skrämde jag min mamma två gånger med, hon blev nog inte så glad, haha. Sen så sa jag en väldigt dum sak med.

Jag; "Kan vi inte köpa såna saker så man kan göra glass av sås?"
Mamma; "SÅS?!"
Jag; "Oj, jag menar saft"
Sen dog jag av skratt :D



Men nu ska jag duscheliduscha xD
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

haahaahaa du verkade ha väldigt tråkigt den dagen haahaa

2009-06-30 @ 12:17:32
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0