Sommar?

Just nu känns det inte som det. Men verkar som att det ska bli fint väder nästa vecka, det hoppas jag verkligen! Kanske blir första doppet i havet då? :O Inte bada ännu, det känns väldigt konstigt. Men ja, vädrets fel. Men ja, vad har hänt nu dom senaste dagarna? Kommer inte ihåg sista gången jag skrev och kommit inte ihåg vad jag skrev men kan berätta vad som hände på midsommar.

Det började med att Jennie kom hem till mig, drack vi lite snabbt innan Huseyin kom hit och vi skulle vidare till Oscar. Var framme runt 9 och vi hade verkligen tur för bara en liten stund efter vi kommit så vräcker (stavas det så?) regnet ner, verkligen öser ner! Vi har kul och, kul att träffa alla igen. Men efter ett tag börjar personer försvinna och till slut bestämmer sig jag Jennie Emma LP och Josefin för att dra in till stan. Huseyin Yasar och Jazzin åkte iväg på deras så länge och hämtade Alkass. När vi tjejer väl kom in till stan var McDonalds det första stället vi gick till, alla var verkligen sugna på MC-mat. Och gott var det! :D Efter det så gick vi runt lite, träffade folk man kände och andra man inte gjorde. Sen efter en stund var det bara jag och Jennie kvar. Vi väntade ju såklart på Yasar, Jazzin och Huseyin. De kom runt halv 2 och jag och Jennie ville verkligen hem så det blev att ta sista bussen klockan 2 hem. Huseyin sov över här och stack runt 1-2. Var väldigt konstiga typer i stan med. Äckligast var tyskarna, usch säger jag bara! Vill aldrig mer stöta på dom.

Lite bilder...

Jag och Jennai


Magnus Yasar Ante


Älsk


Men nu ska jag fortsätta kolla på Rocky, orkar inte skriva i bloggen för är helt inne i filmen ^^ Men vi hörs!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0