Realize...

Sitter hemma, känns tråkigt att det inte är så mycket till "solaväder" idag. Skönt och ligga på stranden och när man kommer hem så märker man att man fått lite färg. Men verkar som att det skulle bli lite mindre fint väder imorgon med men på måndag skulle det bli strålande sol och 27 grader. Hoppas verkligen det blir så för då är det stranden som gäller! Ingen tvekan om det. Vad har annars hänt för mig? Igår blev det stranden med Jennie, Huseyin, Yasar och Jazzin och sedan på kvällen kom Huseyin hem till mig så tog vi det lugnt, kollade på tv och satt lite vid datorn. Sedan sov han över här. Jag har svårt för att sova nu när det är sommar, blir så jävla varmt och svettigt. Kanske får sätta upp en fläkt, haha. + Jag vet inte hur, men igår helt plötsligt när jag och Huseyin kollade ite på datorn så helt plötsligt får jag ont i ryggen vid revbenen, gjorde skit ont när jag andades in och det gör det fortfarande. Trodde det skulle hjälpa om jag sov lite men icke sa nicke, det är fortfarande kvar :/ Hoppas det försvinner snart i alla fall, jobbigt annars.
Känns lite tråkigt nu med för jag vet inte vad jag ska göra idag. Hade varit kul att sticka in till stan och kolla lite, kanske köpa något men vet inte vem jag ska sticka in med. Antingen är någon upptagen, orkar inte eller jobbar typ ^^

Aja, ska  väl fortsätta sitta lite vid datorn eller så blir det tven.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0