My life would suck without you

Vaknade väldigt tidigt idag, tack vare min hals. Det är verkligen inte kul att vara förkyld, ha ont i halsen och sådant. Hoppas verkligen inte det blir värre. Men söndag idag, så tror inte mycket händer så ska bara ta det lugnt så blir det nog bättre. Kan inte förstå att redan nästa helg är det Midsommar med, känns som att allt gå så himla fort. Snart är väl sommarlovet över med och man ska stressa sig igenom trean. Nej vafan, nu ska jag inte tänka på skolan utan njuta av ledigheten. Annars då för min del? Jo, skolavslutningen slutade hemma hos Magnus och sedan sov älsklingen över hos mig. Fredags var jag också med älsklingen, fast denna gången sov han inte över :( Igår, ja då hände inte mycket. Men jag och Jennie var ute och gick en runda. Jag tänkte vara nyttig och gå ut och gå en runda när solen äntligen var framme. Men vet ni vad som hände? Jo... Det slutade med att vi åt på McDonalds, mindre lyckat :)  Men gott var det, haha. Har inte mycket mer att skriva. Har ju ingen fantasi längre. har tyvärr inga bilder från skolavslutningen m.m. lite tråkigt.

Sitter och lyssnar på Dangerous - Akon ft. Kardinal Offishall. Hörde den hela tiden i Turkiet, tänk att om detta var förra året hade jag varit där nu. Spola tillbaka tiden kanske eller ta mig till ett varmt ställe nu genast?

Bild därifrån, ser lite konstiga ut allihopa, haha


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0