It's like that

Jag känner mig riktigt glad just nu. Jag vet inte varför bara känner det. Midsommar snart? Vad händer då? Jag har hört lite olika planer, hoppas att det blir så annars har man ju alltid kanske Moon som alternativ. Ibland är det riktigt skönt att vara 18, haha! Hoppas vädret håller sig fint på midsommar, det enda jag tänker på är att det inte får regna. Är det fint väder kommer mitt humör vara detsamma. Men i alla fall, igår räddade älsklinge min dag. Han kom hem till mig och sov sedan över här. Saknar honom varje gång han går, känns så tomt :O Sen idag så hände inte så mycket på dagen, var ganska seg. Men som sagt så har jag The Sims 3 nu, så smsade och frågade om Jennie ville komma och inviga det med mig. Och så blev det först stack vi till Videomix (för att köpa glass till oss) men hon var gullig och köpte glass och chips till Yasar som var sjuk och hade halsfluss. MEN glass var dyr där, 55 krovor för en Ben and Jerry's glass så vi cyklade vidare till Msxi för att köpa där istället, och det tjänade vi 10 kronor på! Sen vidare hem till mig och spelade såklart Sims. Imorgon ska vi nog in till stan, hon skulle göra något med körskolan och jag måste köpa busskort och även kolla på något till midsommar. Kanske b.lir en söt klänning jag hittade på Cassels, jag får se.

Men det var allt från mig denna gången. Ska se klart So you think you can dance?

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0