I know you want me

Idag har även varit en dag på stranden, men denna gången med jennie och Huseyin. Har bränt mig lite på ryggen, vid axlarna men det ordnar sig. Men fattar inte varför jag inte ens får liiiiite färg på benen, man brukar ju ändå bränna sig lite. Men nejnej, jag får ingen färg alls? Mina ben är ju helt fuckade. Men vi får se hur det går, höhö. Igår grillade jag Jennie Huseyin och Yasar på kvällen med. Jag och Jennie hade fixat filtar, hamburgare, chips, läsk, marshmellows och allt. Vadå snälla flickvänner? :) Haha. Men sedan runt 10 tyckte att alla det började bli kallt och tyckte det räckte. Så vi stack hem, Huseyin stack med mig och sov även över. Imorgon blir det nog också stranden med Jennie och Huseyin om vädret är lika fint. Jag bara älskar sommar, så jävla härligt. Och kvällarna är så underbara, inte för kalla eller för varma, helt lagom :) Måste bara säga, åååååååååååh vad jag älskar sommaren! :D (När det inte regnar hela tiden)

Lite smått bränd och röd? Men blir bättre när det lägger sig :)


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

DU ÄR JU VISST BRUN,, HAAHAAHA kommer du ihåg då på dansuppvisningen hur röd du var haaahaahaa!!

2009-06-25 @ 13:56:58
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0