Första dagen på lovet

Och det bara fortsätter regna, skit då! Igår blev det att sticka hem till Magnus, var inte där så länge och det slutade med att älskligen följde med mig hem och sov över här. Vi somnade ganska tidigt denna gången med, men vi båda var sega. Han kommer även hit lite senare, vi ska kolla på talang finalen och ha det mysigt. Just nu är jag sugen på frukt så jag hoppas att vi har någon. Ska hoppa in i duschen med för mitt hår är helt fuckat. Har inte så mycket att berätta, mamma frågade om jag ville med till Freeport imorgon men tackade nej. Jag har inte turen som har sommarjobb så jag måste verkligen spara denna sommaren så att jag klarar mig :/

Aja, det var allt.
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0