En dag på stan

Idag har jag varit på stan med Jennie, från ett till fyra tror jag. Efter ha letat i alla jävla affärer så hittar jag slutligen en söt rosa klänning inne på HM. Meningen att jag ska ha den på midsommar men som det verkar nu blir det nog inte av att jag har den :/ Om planerna blir som dom blir kan jag inte det och då får jag väl bara ha den en annan gång. Annars så hände väl ine så mycke på stan. Jennie hittade en söt tunika på Bikbok med. Åt på McDonalds, köpte busskort och sedan gick Jennie till Ahlbäcks och jag stack hem. Förövrigt så har mamma skrivit in mig på Ahlbäcks nu ^^ Jag visste inte ens om det.

Men nu ska jag visa mamma min nya klänning.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0