Boom boom pow

Idag gjorde jag klart det sista i skolan, förhandling i organisationen. Skönt! Men hey, sommarskola för mig typ? Huseyin får vara min snygga lärare och hjälpa mig med matten, hihi. I övermorgon är det skolavslutning, börjar halv 9. Vilket inte gör mig någon att vi slutar så tidigt för då får vi sommarlov snabbare. Tiden har gått så himla fort, känns som att det var igår man satt i Galaxen och skulle börja ettan och skulle få träffa sin nya klass. Nu är det bara ett år kvar. Vilket är skönt, ska bli så jävla gött och ta studenten. Har aldrig längtat så mycket som jag gör nu. Men inte kul om man är arbetslös efteråt.

Som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva, har inget kul att skriva. Jag vet inte vad som händer på skolavslutningen, jag och Jennie har snackat lite om det. Kommit på lite olika förslag så kanske blir något av dom, hoppas på det bästa :)

Aja..
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh men tusen tack :) Vad söt du är :)

Kram

2009-06-10 @ 06:11:12
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0