Balen idag

Dock inte för min del, jag får vänta ett år till :/ ... Men jag och Johanna ska nog kolla på alla andra som går den, Sannarp idag ju och vilka mer? Kattegatt och sen, någon mer? Hoppas bara att vädret håller i sig för dom, inte kul om det regnar. Men vi håller tummen, allt kommer att gå bra, hihi. Kanske ska ladda kameran också och ta några bilder? :O Annars då? Jo igår kom Jennie hit, vi åt nyttigt och kollade på film. Men jag somnade typ så det var inte så kul för Jennie, haha. Hon stack hem vid 12 när filmen var slut och jag gick och la mig nästan direkt efter.

Just nu lyssnar jag på Pink  - U + ur hand, kanske skulle göra frukost till mig själv? Fast är inte hungrig så får se. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, kanske ska rösta idag med ju. Och jag vet exakt vilka jag ska rösta på!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0