Ännu en lördag...

... Och det är bara 6 dagar (om man räknar med idag) till skolavslutningen, och bara 3 skoldagar kvar!  Jag satt och läste Fokis blogg och hon har ju redan sommarlov. Jag kan egentligen inte fatta att det är sommarlov och att man kommer vara ledig i flera veckor. Inte bara 3 veckor som känns långt på jullovet utan många fler veckor. Så jävla skönt när man tänker på det, jag behöver verkligen lovet. Nu under sommarlovet MÅSTE jag övningsköra som fan med. För när skolan börjar lär jag inte ha tid med det längre.... Blä, ett år kvar i gymnasiet men om man tänker på det har tiden gått fort som fan?! Jag hoppas att jag har tillfrisknat till skolavslutningen med, okej jag är typ bara täppt i näsan men det är jobbigt! Inte varot förkyld på skit länge så har glömt hur det är. Inget jag längtar till i alla fall. Får jättegärna gå över enligt mig. Men i alla fall... Hela skolveckan och lite till har gått åt dansshowen. Vi alla har varit riktigt dukitga men extra creeds till min grupp, vi är bäst no matter what! Det är ganska skönt att dte är över nu, det var riktigt kul men måste fokusera det sista på skolan nu. Snacka med lite lärare med efter det man missat. Men dom borde ju förstå, dans är ju ett ämne jag valt och en viktig del.. Jaja, vi märker hur det går.
Huseyin kom hem till mig efter sista dansshowen, han och Ali var och kollade. Vet inte riktigt vad dom tyckte. Vi somnade ganska tidigt för båda mådde inte så bra, "förkyld är vi allihopa allihopa allihopa" vi la oss i min säng vid 11, sen sov han över här. Vet inte vad som händer idag, kanske träffa älsklingen igen? Vi får se hur det blir och hur vi mår.  Annars ska jag väl bara njuta av ledigheten idag, längesen jag kunde vila ut. Imorgon är det ju bal igen, ska nog dit med Johanna. Försöka få tag på henne och se hur det blir. Inte kul att kolla om det ösregnar kanske, men det skulle kanske bli fint väder.

Jättesöt som nyvaken, haha:


Aja, det var allt för mig. Ska borsta tänderna nu och sedan kolla på tv.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0