23.23

Hemma igen... Jag, Caroline, Johanna och Emma var och kollade på "Camp Sannarp". Kände mig riktigt mobbad för det var bara 3or där och Fia då som är både tvåa och från Kattegatt, haha. Men ja, dom verkade ha riktigt kul. Ska bli kul när det är en själv som sitter där och ska ta studenten om en vecka. :D Jag längtar, det kan jag lova! Vi var där ungefär en timme sedan stack vi, skit kallt var det och sen är det ju skola efteråt. Dom var riktigt fulla med, men det är goa grejer. Tror nog att jag ska lägga mig i sängne nu och kolla på tv istället, finns inget att göra vid datorn.

/ Rebecka

Förresten, en bild från när jag ramlade:

Kommentarer
Postat av: lejla

haaha hur lyckas du ramla hahahaahaha

2009-06-03 @ 19:35:47
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0