2 juni.

Sitter och kollar på What about Brian men egentligen gillar jag inte det programet. Jag är verkligen jättetrött, det är nog för att jag inte gjort något alls idag, bara varit i skolan en timme för att göra ett prov. Och självklart på vägen hem ramlar jag med cyklen, skrapat upp lite på mitt ben och det svider som fan. Sen skrapade jag upp armen med, värsta blåmärke där nu, inte alls kul. Det gör ont och är fult :/ Sen har man ju dans uuppvisning om 2 dagar, hoppas det hunnit försvinna lite då. Annars då? Jo, det funkar med mig. Idag har vädret dock inte varit det bästa, ganska mulet ute nu :(

Ska kolla på Americas funniest homevideo nu, kanske somnar med...

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0