090701

Klockan är nu efter 12, så jag får ta och säga grattis till mig och min älskling på halvårsdagen :)


(Nu pratar jag som att det inte är efter tolv xD)
Vad har hänt idag? Jo, jag har varit på stranden med Huseyin. Dock har jag inte fått någon färg? Vad fan är det med Solen i Sverige, vill fan inte ge mig någon färg? Jefla skit! Annars har jag inte alls gjort mycket. Är så trött på dagarna, det är väl för att man går upp vid 11, åker till stranden vid 12 kommer hem vid 4 och solen gör så att man blir så seg. Imorgon blir det nog stranden med dagen med mina föräldrar. Senare ska jag och Huseyin fira lite, tror det kanske blir minigolf och glass sen hem till mig och se film. Vi får s med vädret och sånt imorgon hur det blir :)

Annars så är det ju redan 1 Juli. Tiden går fort och snart är det skola igen. Vilket jag INTE vill, och då menar jag verkligen inte vill! Men tänk att man ska ta studenten, som jag sa tiden går fort :O Snart gårr tre år i Gymnasiet. Snart vuxen ju, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen kanske läsa och sedan sova. Även upp tidigt imorgon för stranden.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0