Why not?

Ändå ingenting att göra så kan skriva lite om gårddagen och idag. vad hände på dagen igår? Hm, ingenting... Men lite senare gick jag ut på en promenad med Jennie, skönt med lite "frisk luft" men när jag kom hem frågade Johanna om jag skulle med till Kräm typ. Så jag tänkte, varför inte? Vi cyklade in till stan och mötte upp Emma, Caroline, Malin och LP och lite senare kom Josefin J. Vi satte oss på en uteservering och drack lite innan vi skulle dra vidare. Men till slut blev det att jag och Johanna stack till Moon istället för Xzibit var ju där och självklart fick man se honom ;D Huseyin kusin var väldigt shysst som bjöd både mig och Johanna, tycker synd om honom för att han fick lägga ut 300 spänn, haha. Sen blev det nattmat på donken och man var hemma runt 4 och i säng halv 5. Sen så råkade jag sova till 2 så var tvungen att skynda mig för skulle in till stan 3 idag med Jennie. Hon skulle fixa sin piercing och kolla lite. Och när vi ändå fixade hennes piercing så frågade jag om jag kunde skaffa en ny och det kunde jag! Så ska fan önska mig det i julklapp. :D Tyvärr hittade jag inget i stan, kanske var för att jag inte orkar kolla på något. Kände mig skit seg, och var inte på jättebra humör. Men presenten till Huseyin är i alla fall fixade, han fyller ju år snart :O Men ja, var hemma runt 6 från stan. Sen somnade jag i sängen och inte gjort något mer. Sitter och väntar på att Paradise hotel ska börja, men det är en timme kvar :( Haha.

Aja, har inte så mycket mer att berätta. Hoppas något kul händer i helgen i alla fall.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0