Right now now now....

Idag blev det stranden en liten stund med mina föräldrar och jag har bränt mig på benen. Så jäkla jobbigt att bränna sig. Men det är bara att smörja in mig nästa gång så blir det förhoppningsvis bra :) Under dagen har inte mycket hänt, pratar i telefon med Jennie, ätit och sovit. Lite senare kommer Huseyin hit och det blir väl bara att ta det lugnt och kolla på film. Verkar  som att det ska bli jättefint väder imorgon med så då blir et nog stranden. Sen på söndag stod det att det skulle regna, men det är lugnt. Bara en vanlig tråkig söndag ändå, och det behövs nog lite regna :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, Huseyin är ju sjukt seg som vanligt -.- haha.
+ Jag är RIKTIGT sugen på godis så det ska vi fan köpa! haha

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0