Mjao-mannen.

Ja, nu måste jag faktiskt berätta om gårdagen då jag var med Johanna. Började med att hon cyklade till mig, ställde cyklen här och sedan började vi gå vår promenad. Började med att vi gick till Andersberg och påvägen dit så mötte vi två killar på vägen om skulle fula sig men vi bara fortsatte gå. Sen gick vi runt på AB men det var inte mycket roligt folk förutom typ tre 13 åringar som började hålla på med oss, vi ba wtf typ? haha. Sen efter ett tag beslöt vi oss för att dra in till stan och kolla för det var ju ändå fredag och då är det mycket folk i stan ^^ Och det kändes skönt att det ine var en själv som skulle fest, var helt uppklädd och sånt. Kul att se alla andra och konstiga typer fanns det verkligen i stan. Fanns 2 typer som verkligen var värst, helt sjukt. Vi gick förbi en man som var ganska full och helt plötsligt gjorde han en pussmun mot oss, men han så helt fuckad ut så vi började asgarva, så jävla kul! Och sen när vi skulle gå hem så kom det en jättefull kille mot oss och började snacka, vi fattade ingenting för han sluddrade så mycket. Men efter att vi gått en bit så kommer han SPRINGANDE emot oss och vi blev skit rädda. Sen så säger han att han vill skydda oss, för något kan ju hända. Vi bara okej? Haha... Men i och med att han sluddrade trodde jag han sa att han var skyldig oss en öl :/ Men det sa han visst inte xD Men efter ett tag gick vi hemåt igen, och vi fastnade på Östergård för det var läger där och några låg och sova i gympasalen så vi tänkte, varför inte skrämma dom lite? Så vi knackade som fan på fönsterrutan eller det är typ en dörr. Och sprang allt vad vi kunde, haha. Efter det gick vi mot AB igen och då hände det mest läskiga. Det var en gubbe som kom gående, jag trodde att han bara pratade i telefon men Johanna märkte att ngot var fel och det visade sig att det typ var en full och drogad man som kom och pratade för sig själv. Så vi började springa för att vi ville inte möta honom, men han var snabb den jävlen så vi fick springa ännu mer. Skit läskig var han, vågade inte samma väg hem. Efter att märkt attdet var helt dött på AB gick vi till min gård och snackade. Och då var det en kille i en lägenhet som pratade i telefon, men så höll han på att fula sig mot oss, typ mjaouade som en katt och skit. Efter ett tag gick han ut och snackade i telefon och då såg vi att han var en av killarna vi träffade först i början.... Pinsamt att det var min granne, haha.

Men ja, det var vår kväll/natt i stora drag, kanske jobbigt att läsa allt. Du väljer själv ;D
Men nu ska jag hitta på något annat, men blir nog en hemmakväll för jag har blivit förkyld.

/ Rebecka
p.s min röst är sexig, alldeles hes, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0