Klockan är nu...

... 09.50 och jag är redan uppe :| Det var en som ringde för en kvart sen kanske och jag kunde inte somna om. Jag hatar när någon ringer när jag sover och värsta är om man inte kan somna om efteråt. Fast börjar känna mig trött igen, man kanske skulle sova igen? Eller kanske äta frukost istället? Haha. Igår var jag i alla fall med Jennie, vi tog bussen till flygstaden för att kolla på skor. Får du utnyttja busskortet nu när man har det ;D Vi blev ganska besvikna för vi hittade inget och sedan har dom börjat sälja massa höstskor... Lugna er förfan, sommaren är ju inte ens över :| Känns som att allt gå för fort då. Men resten av dagen gjorde jag inget, tog det bara lugnt. Och idag blir det stan med Huseyin. Kolla runt där och lite sånt, sen får vi se vad vi mer hittar på.

Men nu ska jag äta frukost.
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: lejla

elr hur, såg det med, dt med höstskorna!!! jag tycker att detta går skit snabbt, ville inte nes köpa min agladiator skor för jag kmr typ ba ha dom i en månad å sen så kmr det bli vinter :P:P

2009-07-06 @ 20:10:54
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0