I won't let the sun go down...

Tänkte berätta lite snabbt om i onsdags. Blev  att jag och Jennie tog bussen till Örnia lokalen vid halv 8. Det var vi och alla killar då, kändes lite ensamt.. Men whatever, känner ju alla killarna så lugnt! Men efter ett tag kom det lite mer tjejer. Efter att varit på förfesten stack vi till stan runt 11, först blev det att sticka till The Corner och då kom även Huseyin. Sedan efter det stack vi till Kräm och var där resten av tiden. Var väl inte så jättelyckat där, men det funkade. Efter många om och men som jag inte tänker gå in på blev det att jag, Jennie och Huseyin tog taxi hem, hoppade av vid Maraton. Följde Jennie hem och sedan gick jag och Husse hem till mig så blev det att han sov över här. Orkar inte skriva något, så blir att lägga in lite bilder istället... Så ännu en gång, grattis Yasar, Robin och Malin.

Fiffe, Morgan Yasar och Jennie


Här har vi mig och Jennie


Skumpa


Jag och andra födelsedagsbarnet Robin


Nej nu håller jag på att somna så ska vila lite...
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0