I just wanna be...

Nejfan, nu har jag inte skrivit på länge. Får väl göra det medans jag har ork till det ;D Skriva lite kortfattat om onsdag enda fram till igår.

Onsdag;
Det var Huseyin födelsedag, han fyllde 19 år och jag var först med att säga grattis, woho. På dagen hände inte ett skit tror jag men på kvällen blevdcet fest hs Gramos. Jag var hemma runt halv 5 kanske. Vissa var lite mer fulla än andra ;D

Torsdag;
Hände inte alls mycket, vr ute på en liten promenad med Jennie. Det behövs ibland med promenader så man kommer ut lite i den "friska" luften.

Fredag;
Då firade jag och Huseyin hans födelsedag för vi kunde inte träffas tidigare. Blev att vi först gick på bio, såg Baksmällan. Den var jättebra så den rekomenderar jag att andra ser om ni inte redan gjort. Efter det stack vi hem till mig och det slutade med att han sov hos mig, mysigt.

Lördag;
Tänkt att jag och Johanna skulle gå en nattpromenad men så frågade Carro om vi ville komma hem till henne på förfest sen vidare till Tre hjärtan. Så det gjorde vi, och hemma hos Carro var det. Jag, Johanna, LP, Emma, Noeline, Sofia och självklart Carro. Sen träffade vi b.la Josefin Johansson i stan och några andra tjejer. Tog 1 bussen hem så var inte hemma så sent.

Söndag;
Träffade Johanna, var ute från kanske 6 på kvällen till 2 på natten. Blev Andersberg och Fyllinge, haha.

Så lite har man hunnit med att göra, idag vet jag inte vad som händer. Ta det lugnt tror jag... Orkar inget annat, så jävlva seg. Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite på internet och sen kolla på film tror jag.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0