Hope it gives you hell...

Ännu en dag av sommarlovet har gått, sad but true. Hur började min dag? Jo egentligen skulle jag in till stan med Huseyin men det sket sig för han skulle jobba. men jag stack in snabbt för jag behövde en BH. Kom hem, var hemma en liten stund och sen blev det att jag stack in till stan med Johanna. Gick runt och kollade lite och så. Sen var jag bara hemma en liten stund så blev det att jag stack till McDonalds med mamma och sen körde vi en sväng och efter det har jag bara varit hemma. Så nu sitter jag och väntar på att Paradise hotel ska börja :)

Imorgon blir det nog stranden med Johanna om det blir fint väder och sen på kvällen blir det att åka hem till Gramos för han har fest. Ska dit med Josefine, Jonna och Bella. Vet inte om Lollo skulle med också, jaja vi märker hur det blir ;p + Huseyin fyller år om 5 minuter så jag ska fan vara först med att säga grattis! Vilket jag inte tror jag blir, säkert hans polare.

Jaja, inget mer att berätta. Peace!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0