Dilemma

Vaknade för en timme sen av att Jennie ringde. Var väl lika bra att gå upp då. Fast nu sitter jag här vi datorn igen och ha skit tråkigt. Inte kul att vädert är som det är heller. Vafan, det är ju sommar? Det ska inte blåsa, vara kallt med massa moln utan tvärtom. Varmt, vindstilla, inte ett moln på himlen och så ska man ligga och steka på stranden, bada och ha kul. Lär ju inte hända så jag kan berätta lite om gårddagen istället. På dagen gjorde jag inte ett skit, jättetråkigt men senare på kvällen blev det att jag och Jennie var. Vi stack till min brors lägenhet för att han är ju på Rhodos med sin tjej. Så var inte passa på att vara där då? Blev att vi snackade lite om spelade GTA på Xbox:et. Efter ett tag började vi båda bli ganska trötta så runt halv 2 cyklade vi hem. Men jag somnade inte förrens vid halv 4. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det märker vi väl.

Vet inte som vanligt vad jag ska skriva mer så ska göra något annat.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0