Det är ingen vanlig dag...

...För det är Yasar, Robin och Malins födelsedag! :D Grattis till er småttingar, haha. Klockan är nu tre och jag känner mig faktiskt stressad, ska iväg halv 8 för jag ska till Yasar och Robins förfest, okej jag vet att det är flera timmar kan men jag har miljoner saker att göra.
T.ex

x Duscha
x Raka benen
x Slå in presenter
x Fixa håret
x Sminka mig
x Välja ut kläder
x Städa mitt rum
x Fixa alla saker jag ska ha med mig
Men det hinner jag nog fixa på 4½ timme xD

Men jag får nog se till att börja duscha nu då, för jag vet att städa mitt rum kommer ta evigheter! Hörs väl mer imorgon då jag säkert berättar om hur kvällen och natten varit. Hoppas det blir riktigt lyckad i alla fall!

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg! ♥

2009-07-29 @ 19:08:53
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Like your blogg :)!

2009-07-29 @ 20:16:35
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0