Boro boro!

Fråga mig inte vad det är för rubrik, kom inte på någon bättre xD Ja, hur har min tisdag sett ut? Började med att jag gick upp klockan 12, tidigt för att vara mig dom senaste veckorna typ. Men illa tvungen, skulle duscha och lite sånt innan jag skulle in till stan med Johanna vid två. Åkte in, kollade runt lite, jag som hade tänkt att shoppa en massa.. Men jag orkade verkligen inte det, ingen ork för att jag är förkyld. Kände mig helt yr hela tiden i stan... jag fick träffa Huseyin en snabbis med, kändes skönt. men det enda jag köpte i stan var godis, onyttig mig :/

Imorgon fyller ju båda Yasar, Robin och Malin år. Så Yasar och Robin ska ha "fest" och då blir det väl att fira Malin lite där med. Hoppas på en rolig kväll fastän att min förkylning säkert ta dö på mig, haha. Aja, ska fortsätta koll på tv.

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Gurra

jag fick träffa Huseyin en snabbis med, kändes skönt.



HAHAHAHAHAHAHA xD

2009-07-30 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0