You make me wanna la la..

Som sagt, igår somnadejag runt halv 10 kanske, var sjukt trött. Först var det skola som gällde för mig efter skola var det snabbt hem för att äta sen vidare in till stan för att möta upp mamma där. Gick runt och kollade på stan med henne sen åkte vi till Maxi för att handla. När vi kom hem lagade vi mat tillsammans eller ja, varma mackor blev det, haha.
Sen tog vi det bara lugnt. Lite mor & dotter eftermiddag/kväll skulle jag kunna säga, hehe.
Skola idag igen men så dum som jag är trodde jag vi började 09.40 men nejnej.. Vi börjar ju 10.40 på torsdagar så jag var en timme förtidig -.- Annars har dagen varit helt ok, blåmärke efter gympalektionen ;/ Dumma Valon trampade på mig.









Aja, snart kommer Tobbe och Linda så det blir att umgås med dem. TJOHEJS!

Kommentarer
Postat av: caroline

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT PECKA! var helt i andra tankar så tänkte inte alls på att jag skulle hört av mig till dig :( känner mig grymt taskig :(:( <3<3

2009-01-15 @ 19:45:57
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: caroline

Sv: jag veeet att det inte är fösta gången :( och det är därför jag känner mig så sjukt jävla taskig! :(:(:(:( du får verkligen inte ta det personligt för jag har inga illa tankar om dig, lilla äckel :) <3<3<3

2009-01-16 @ 10:53:14
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0